تکنولوژی, مقایسه محصولات

لیست بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

xiaomi-or-samsung-sarayetel

قبل از شروع هر چیز اجازه دهید به شما بگویم اگر به دنبال یک گوشی با قابلیت‌ها و امکانات عالی هستید اما بودجه محدودی دارید اصلاً ناامید و نگران نشوید؛ چراکه در عصر فناوری امروز، گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر گوشی‌ها پیدا کنند. این گوشی‌ها علاوه بر داشتن عملکردی بالا و برخوردار بودن از تمامی امکانات مورد نیاز برای یک گوشی خوب، قیمت‌هایی استثنائی دارند؛ از این رو، شرکت‌های نامداری همچون سامسونگ، شیائومی و سایر شرکت‌ها در تلاش‌اند تا با ارائه بهترین و پیشرفته‌ترین نسخه‌ها در عین اقتصادی بودن، در این رقابت  یکه‌تاز باشند.

۱-گلکسی A25، قیمت : ۱۲٫۹۵۰٫۰۰۰

گوشی سامسونگ گلکسی A25 با رنگ‌هایی که نگاه را روی خود ثابت نگه می‌دارند، به تازگی وارد بازار رقابتی گوشی‌های میانرده شده‌است. این گوشی از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به نسل قبلی خود طراحی شده‌ و تغییرات اندکی داشته‌است. مهم‌ترین این تغییرات، استفاده از تراشه Exynos 1280 با فناوری ساخت ۵ نانومتری‌ست که نسبت به تراشه گلکسی A24 ارتقایافته است و پس از آن نرخ نوسازی تصویر است که از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز افزایش پیدا کرده‌است.

galaxy a25-sarayetel

galaxy a25-sarayetel

۲-گوشی سامسونگ گلکسی A24، قیمت : ۱۱٫۲۹۹٫۰۰۰

اگر در پی بهترین گوشی تا  ۱۲ میلیون سامسونگ هستید که ارزش خریدی به مراتب بالاتر از سایر گوشی های تا ۱۲ میلیون بازار داشته باشد، گوشی سامسونگ A24 بهترین انتخاب برای شماست. در گوشی A24 تراشه Helio G99 مدیاتک با لیتوگرافی ۶ نانومتری به کار رفته‌است. با این فناوری ساخت ظریف، A24 توانسته است در اجرای غالب برنامه‌ها و گیم‌ها بدون مشکل عمل کند.

دوربین این گوشی از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی واید، یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است که روی هم رفته عملکردی قابل قبول داشته و تصاویری نزدیک به واقعیت ثبت می‌کند اما طبیعتاً نباید از دوربین این گوشی انتظار عملکردی در حد یک دوربین حرفه‌ای داشته باشید. از سوی دیگر A24 با نمایشگر Super AMOLED که روشنایی تصویر آن به ۱۰۰۰ نیت هم می‌رسد، در این زمینه درخشیده‌است و در نهایت باتری لیتیوم پلیمری آن با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، مهر تأیید آخر را به ارزش خرید بسیار بالای این گوشی می‌زند.

galaxy a24-sarayetel

galaxy a24-sarayetel

۳-گوشی سامسونگ A34 ، قیمت ۱۳٫۵۹۹٫۰۰۰

اما بدون شک بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون، گوشی سامسونگ A34 است این گوشی که توسط کیفیت دوربین و نمایشگرش از سایر گوشی های تا ۱۰ میلیون متمایز شده‌است و در جایگاهی بالاتر قرار گرفته‌است، از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک با فناوری ساخت ۶ نانومتری بهره می‌برد، این گوشی دارای نمایشگر Super AMOLED با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز بوده که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

علاوه بر آن سامسونگ A34 با سه لنز دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی عکس‌هایی رضایت‌بخش‌تر از رقیبان خود برای شما ثبت می‌کند. همچنین A34 در باتری نیز کم نگذاشته و با برخورداری از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، خیال شما را در این زمینه نیز راحت می‌کند.

galaxy a34-sarayetel

galaxy a34-sarayetel

از دیگر شرکت‌هایی که در ارائه گوشی‌های خوش قیمت با قابلیت‌های کاربردی و عالی پر آوازه است شرکت چینی شیائومی است که گوشی‌های بسیاری با توانایی‌های متنوعی ارائه داده است، در ادامه به برسی دو نوع از بهترین گوشی‌های تا ۱۵ میلیون شیائومی که از نظر کاربران امتیاز بالایی داشته‌اند پرداخته‌ایم.

۴-گوشی شیائومی ردمی ۱۲، قیمت : ۸٫۳۰۰٫۰۰۰

در صورتی که قصد ندارید از گوشی خود برای گیمینگ یا اجرای برنامه‌های سنگین استفاده کنید و تنها یک گوشی خوش‌ساخت برای استفاده روزمره می‌خواهید و قیمت گوشی نیز برای شما اولویت بالایی دارد، گوشی شیائومی ردمی ۱۲ بهترین انتخاب برای شماست.

این گوشی که در لیست گوشی تا ۱۰ میلیون تومان، پایین‌ترین قیمت را دارد، با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل، گواهی ضد آب IP53، وزن متعادل ۱۹۸٫۵ گرم و دوربین‌هایی که با گوشی بسیار گران‌تر پوکو X5 برابری می‌کنند، برای کسانی که قصد خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان برای استفاده معمولی را دارند گزینه‌ای بدون نقص محسوب می‌شود.

redmi12-sarayetel

redmi12-sarayetel

۵-گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲S ، قیمت : ۱۰٫۹۸۰٫۰۰۰

این گوشی شیائومی، کوچک‌تر، سبک‌تر و خوش‌دست‌تر از ردمی ۱۲ بوده و اگر تمایل داشته باشید کمی بیشتر برای خرید گوشی هزینه کنید، ویژگی‌هایی مانند نمایشگر AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و دوربینی با لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به بیان ساده، قیمت‌بالاتر ردمی نوت ۱۲S به خوبی نمایانگر ارزش بالاتر این گوشی است، چراکه علاوه بر دوربین و نمایشگری پیشرفته‌تر، ما در قسمت دوربین سلفی و سرعت شارژ باتری نیز شاهد ارتقای ردمی نوت ۱۲S نسبت به شیائومی ردمی ۱۲ هستیم.

redmi note12s-sarayetel

redmi note12s-sarayetel

۶-گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G، قیمت : ۱۰٫۹۰۰٫۰۰۰

شیائومی به ارزش خرید نسبت به قیمت گوشی‌هایش مشهور است و درست به همین دلیل هرچه در این لیست پیش می‌رویم با کمی افزایش قیمت در گوشی‌ها، ارتقای قابل توجهی را مشاهده می‌کنیم. ردمی نوت ۱۳ ۴G که یکی از جدیدترین گوشی‌های تا ۱۲ میلیون تومان شیائومی است از همه نظر مشخصاتی رضایت‌بخش دارد.

ما در این گوشی ترکیب نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۶۸۵ با فناوری ساخت ۶ نانومتری، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با سرعت شارژ ۳۳ وات را داریم که با طراحی جذاب و مدرن آن ترکیب شده و این گوشی تازه به بازار آمده را در صدر رقبایش قرار می‌دهند.

redmi note 13-sarayetel

redmi note 13-sarayetel

۷-گوشی شیائومی پوکو M6 پرو، قیمت : ۱۳٫۴۰۰٫۰۰۰

اما بالاخره به قسمت جذاب ماجرا برای گیمرها رسیده‌ایم. تمام کسانی که بخش زیادی از زمان خود را به انجام حرفه‌ای انواع گیم می‌پردازند به خوبی می‌دانند که برای خرید یک گوشی گیمینگ قیمت مناسب لازم است کمی قدم فراتر بگذارند و هزینه بالاتری را در قبال عملکرد مناسب گوشی در گیمینگ بپردازند. در حال حاضر بهترین پیشنهاد ما برای خرید گوشی گیمینگ در حدود ۱۴ میلیون تومان، گوشی M6 پرو است که از چیپست ۶ نانومتری Mediatek Helio G99 Ultra بهره می‌برد و توانسته است در بنچمارک AnTuTu 10 تا ۴۰ درصد عملکرد بهتری در مقایسه با ردمی نوت ۱۳ ۴G از خود نشان دهد.

همچنین گوشی M6 پرو با ارائه مشخصات خوب در سایر زمینه‌ها مانند نمایشگر AMOLED 120 هرتز، لنز ۶۴ گیگابایت دوربین اصلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع ۶۷ وات خود توانسته‌است ما را متقاعد کند که پرداخت هزینه‌ای کمی بالاتر از ۱۰ میلیون تومان برای خرید آن، ارزشش را دارد.

poco m6pro-srayetel

poco m6pro-srayetel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید