اخبار فنآوری

BloodBorn این بازی رازآلود جذاب

BloodBorn این بازی رازآلود جذاب

 

BloodBorn این بازی رازآلود جذاب

 

Bloodborne با بیشترین درخواست ریمستر، در صدر جدول قرار گرفته است. این بازی RPG تحسین شده، مراحل توسعه خود را توسط شرکت FromSoftware طی کرده و در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده بود، عملکرد این بازی به قدری خوب بوده که از زمان عرضه خود تاکنون، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ شناخته می‌شود.

 

با وجود اینکه تاکنون شایعات و اخبار بسیاری مبنی بر ریمستر شدن بازی Bloodborne منتشر شده است، اما هیچ کدام از آن‌ها تحقق پیدا نکرده‌اند، با این وجود یک منبع معتبر ادعا کرده که ریمستر بازی Bloodborne، در بازه‌ای از زمان در دست ساخت قرار داشته است. گذر زمان باعث ایجاد شک و تردید در مورد وضعیت کنونی این بازی می‌شود و حتی می‌تواند به معنی کنسل شدن این پروژه باشد.

 

اطلاعات فاش شده از شرکت Insomniac Games در پایان سال گذشته، نشان می‌دهد که بازی Bloodborne تا سال مالی ۲۰۲۰، نزدیک به ۷/۵ میلیون نسخه فروخته است. آمار فروش Bloodborne نشان می‌دهد که این بازی، یک از بازی‌های موفق سونی بوده است. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهند که تاکنون تصمیمات و درخواست‌های زیادی در رابطه با ریمستر شدن بازی‌های قدیمی‌تر سونی مانند Until Dawn و Uncharted: Drake’s Fortune وجود داشته‌اند.

 

درنوامبر سال گذشته در گزارش های متعددی ادعا شده بود که احتمالا فیلم Bloodborne در دست ساخت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید