اخبار فنآوری

موتورولا موتو تگ رونمایی شد.

موتورولا موتو تگ

موتورولا موتو تگ ردیاب بلوتوثی برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی توسط شرکت موتورلا رونمای شد، رقیبی برای  ردیاب های سامسونگ و اپل.

 

ظرفیت باطری موتو تگ

به گزارش سایت رسمی موتورولا، Moto Tag روی زیرساخت Find My Device Google اجرا می‌شود، هم برای داده‌های مکان هم برای محافظت از حریم خصوصی. موتورولا ادعا می‌کند با فرض شرایط بهینه، Moto Tag با یک بار شارژ یک سال دوام می‌آورد.

 

بر اساس گفته های موتورلا  « موتو تگ اکثر لوازم جانبی شخص ثالث موجود در بازار» سازگاری دارد؛ بنابراین اگر از ایرتگ اپل یا یکی از ردیاب‌های بلوتوث مشابه موجود در بازار استفاده می‌کنید، Moto Tag باید با کیس شما کار کند.

 

موتورولا موتو تگ

موتورولا موتو تگ

قیمت موتو تگ موتورولا

ردیاب موتورولا موتو تگ حدود ۲۹ دلار قیمت دارد و علاوه‌بر بلوتوث، از فناوری باند فوق‌پهن (UWB) نیز پشتیبانی می‌کند؛ اگر گوشی شما به تراشه UWB مجهز باشد، مانند گلکسی S24 اولترا، می‌توانید مکان دقیق این دستگاه را ردیابی کنید. دقیقاً همان کاری که با ایرتگ هم می‌توانید انجام بدهید.

 

ردیابی گوشی با ردیاب موتورولا

موتو تگ دارای گواهی IP67 است؛ بنابراین باید از افتادن در آب جان سالم به درببرد. منبع برق موتو تگ یک باتری سکه‌ای CR2032 است. که قبل از نیاز به باتری جدید، باید یک سال کامل دوام بیاورند. درصورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید گوشی‌تان را پیدا کنید، با فشار دکمه‌ای روی Moto Tag، گوشی شما زنگ می‌زند تا بتوانید پیدایش کنید. این دکمه چندمنظوره است و می‌تواند به‌عنوان شاتر ازراه‌دور برای دوربین گوشی موتورولای شما استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید