تکنولوژی, معرفی محصولات

موبایل گلکسی F14 4G با اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین سه‌گانه رونمایی شد

گلکسی F14 4G نسبت به نسخه ۵G این گوشی تفاوت‌های نسبتاً زیادی در پردازنده، باتری و دوربین دارد.

پس از معرفی گلکسی F14 5G در فروردین‌ماه سال گذشته، سامسونگ اکنون از مدل گلکسی F14 4G در هند رونمایی کرد. این نسخه جدید تقریباً طراحی و مشخصات جدیدی نسبت به نسخه قبلی دارد؛ برای مثال پردازنده آن اسنپدراگون ۶۸۰ است و در پنل پشتی نیز دوربین سه‌گانه دارد. در ادامه مشخصات و قیمت این گوشی را می‌خوانید.

براساس  گزارش FoneArena،  گلکسی F14 4G مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ با پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰ است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل‌ارتقا تا یک ترابایت با میکروSD) همراه شده است. نسخه قبلی این گوشی پردازنده اگزینوس ۱۳۳۰ با پشتیبانی از شبکه ۵G و رم ۴ و ۶ گیگابایتی داشت.

مشخصات و قیمت گلکسی F14 4G

گلکسی F14 4G به یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) FHD+ LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و ۳۹۱ PPI مجهز است. اندازه این گوشی جدید نسبت به نسخه قبلی که ۶٫۶ اینچی بود، افزایش جزئی دارد.

گلکسی f14-سرای تل

یکی دیگر از تغییرات عمده گلکسی F14 4G نسبت به نسخه قبلی، در آرایه دوربین پشتی است. در پنل پشتی F14 5G یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار داشت و فاقد عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی بود. اکنون این گوشی علاوه‌بر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی به یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.

دوربین سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که به‌صورت ناچ قطره‌ای در نمایشگر قرار دارد. این گوشی یک حسگر اثر انگشت جانبی و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دارد. نسخه جدید گلکسی F14 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی است، درحالی‌که نسخه ۵G آن باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشت.

گوشی جدید سامسونگ اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1 دارد و ابعاد آن نیز ۱۶۸ در ۷۸ در ۹ میلی‌متر و وزنش ۱۹۴ گرم است. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای مهتابی و سبز نعنایی روانه بازار خواهد شد.

این گوشی فقط با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و قیمت آن نیز حدوداً ۱۰۷ دلار است. قیمت نسخه ۵G این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حدود ۱۶۰ دلار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید