سخت افزار, معرفی محصولات

معرفی بهترین اسپیکرها با قابلیت اتصال میکروفون

اسپیکر-سرای تل

استفاده از اسپیکر برای کاربری‌های مختلفی مناسب است؛ با این حال برخی از کاربران به دنبال بهترین اسپیکرها با قابلیت اتصال میکروفون هستند. با توجه به این نیاز و شرایط بازار که در حال حاضر انواع مختلفی از این گروه محصولات وجود دارند؛ احتمال سردرگمی هنگام انتخاب یک مدل مناسب وجود دارد. در همین راستا، در ادامه به معرفی بهترین اسپیکرهای موجود پرداخته‌ایم.

معرفی بهترین اسپیکرهای میکروفون دار

اسپیکر‌ها ابزاری کاربردی بوده و حتی برای مکالمه نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به همین دلیل معرفی بهترین اسپیکرهای میکروفون دار برای راحتی هنگام انتخاب و خرید این محصولات، از نیازهای کاربران است. کارشناسان ما در دی‌جی‌لند، با بررسی و جستجو در میان محصولات این حوزه، بهترین اسپیکرهای میکروفون دار را پیدا کرده و در این مقاله برای شما گردآوری کرده‌ایم.

اسپیکر بلوتوثی Tribit XSound Go

اسپیکر-سرای تل

اسپیکر بلوتوثی تریبیت مدل XSound Go با ابعاد مناسب خود، امکان حمل و جابه‌جایی آسان را فراهم می‌کند و در عین حال از قیمت اقتصادی هم برخوردار است. این محصول به لطف ویژگی‌های جذابی که دارد، سال‌ها در لیست بهترین بلندگوهای بلوتوثی قرار داشته است.

کوچکی اسپیکر پیش رو به گونه‌ای است که می‌توانید آن را کیف لپ‌تاپ قرار دهید. با یک بار شارژ کامل، حدودا ۱۰ ساعت شما را همراهی می‌کند و از طریق USB-C شارژ می‌گردد. بدین ترتیب می‌توانید ساعت‌ها بدون وقفه، موزیک مورد علاقه‌تان را پخش کنید.

اگر به طور ناگهانی این اسپیکر داخل آب افتاد، جای نگرانی نیست. چرا‌که می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب دوام بیاورد. از طرف دیگر در مقایسه با رقبای خود، کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

 

اسپیکر بلوتوثی Ampere SoundSpa 

اسپیکر-سرای تل

بدون شک Ampere SoundSpa یکی از جذاب‌ترین اسپیکرهای موجود در لیست معرفی بهترین اسپیکرها با قابلیت اتصال میکروفون است. همانطور که از عکس آن پیداست، این بلندگوی دوش دارای نورپردازی بوده و فضای‌ آرامی را ایجاد می‌کند. با وجود ساختار ضد آب آن، می‌توانید حین دوش گرفتن، از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود نیز لذت ببرید. فرآیند نصب آن بسیار ساده بوده و با انواع سردوش‌ها سازگاری دارد. در‌واقع جذابیت بالایی به حمام شما می‌بخشد. با استفاده از Ampere SoundSpa، تجربه دوش گرفتن متفاوتی خواهید داشت.

 

اسپیکر Jabra Speak 410

اسپیکر-سرای تل

اسپیکرفون کنفرانسی جبرا مدل Speak 410 یکی از بهترین اسپیکر‌هایی است که می‌توانید برای کنفرانس‌‌های تلفنی خود استفاده کنید. اتصال آن از طریق بلوتوث و کابل USB انجام می‌شود. این بلندگوی میان رده، به میکروفون omni-directional مجهز شده است و این میکروفون صدا را به صورت کاملا واضح و رسا منتقل می‌کند. با وجود برد بی‌سیم ۱٫۵ متر، می‌توانید تماس‌های یکپارچه و بدون قطعی برقرار کنید. از طرف دیگر طراحی زیبایی داشته و با استفاده از کیف موجود، می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.

 

اسپیکر بلوتوثی AmazonBasics 

اسپیکر-سرای تل

AmazonBasics یکی دیگر از بهترین اسپیکر‌های این لیست بوده که از ویژگی‌های متعدد و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. اگر به دنبال پخش بی وقفه موزیک هستید، سراغ گزینه‌ مناسبی آمده‌اید. چراکه اسپیکر بلوتوثی پیش رو دارای عمر باتری حداکثر ۳۶ ساعت است.

فناوری بی‌سیم اسپیکر پیش رو به گونه‌ای است که اتصال یکپارچه‌ای را با دستگاه مورد نظرتان فراهم می‌کند و وجود میکروفون داخلی باکیفیت، آن را به یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی دارای میکروفون تبدیل کرده و امکان برقراری تماس‌های صوتی را با بهترین کیفیت فراهم کرده است.

طراحی ظاهری AmazonBasics به گونه‌ای است که با هر محیطی هماهنگ می‌شود و برای پخش موزیک و برقراری تماس‌های کنفرانسی، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌گردد.

 

اسپیکر +Bose Soundlink Revolve

اسپیکر-سرای تل

اگر به دنبال میکروفون بلوتوثی با قابلیت اتصال میکروفون هستید، پیشنهاد می‌کنیم که  +Bose Soundlink Revolve را در میان گزینه‌های انتخابی‌تان قرار دهید. این اسپیکر دارای فناوری حذف نویز و صدای ۳۶۰ درجه است؛ بنابراین هنگام برقراری تماس‌، احساس می‌کنید که مخاطب کاملا در مقابل شما قرار دارد و از کیفیت صدای شفاف ارائه شده، لذت می‌برید. از طرف دیگر اسپیکر پیش رو، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در سفر محسوب می‌شود.

 

اسپیکر بلوتوثی Anker Powerconf

اسپیکر-سرای تل

اسپیکر انکر مدل PowerConf گزینه‌ای جمع و جور و مقرون به صرفه است که دارای میکروفون داخلی است. این اسپیکر به ۶ میکروفون و فناوری حذف نویز مجهز شده و به هیچ عنوان کیفیت صدا را کاهش نمی‌دهد. امکان اتصال این اسپیکر به طور همزمان به دو دستگاه وجود داشته و از برد بی‌سیم ۳۰ فوت آن لذت می‌برید.

 

اسپیکر Ultimate Ears Wonderboom 2

اسپیکر-سرای تل

اگر کیفیت صدای اسپیکر دارای قابلیت اتصال میکروفون برایتان مهم است، قطعا Ultimate Ears Wonderboom 2 نیز به نظرتان جذاب می‌رسد. با استفاده از اسپیکر پیش رو می‌توانید بدون استفاده از هندزفری، تماس‌های بسیار با‌کیفیتی را تجربه کنید. این اسپیکر با برد بی‌سیم ۱۰۰ فوت و عمر باتری طولانی، مناسب افرادی است که قصد انجام کار از خانه را دارند. همچنین در برابر آب مقاوم بوده و در رنگ‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای عرضه می‌گردد. به طوری‌که می‌توانید آن را با هر نوع دیزاین منزل یا محیط کار خود ست کنید.

 

اسپیکر بلوتوثی Sony SRS-XB 

اسپیکر-سرای تل

قطعا سونی یکی از بهترین برندها در زمینه تولید تجهیزات صوتی و تصویری بوده و SRS-XB نیز یکی از اسپیکرهای محبوب آن است. اسپیکر Sony SRS-XB از طریق بلوتوث به دستگاه مورد نظر شما وصل می شود. باتری این اسپیکر، مکان پخش چندین ساعت موزیک را فراهم می‌کند.

این مدل اسپیکر سونی تمامی فرکانس‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد و با وجود طراحی جذابی که دارد، مناسب استفاده در مهمانی‌ها است. علاوه بر ظاهر، در برابر آب نیز مقاوم بوده و صدا را از بالا و پایین پخش می‌کند. با بررسی‌های انجام شده، اسپیکر SRS-XB بیشتر مناسب استفاده در امور سرگرمی بوده و ممکن است برای مصارف اداری، انتظارات شما را برآورده نکند. چرا‌که فناوری‌های مهمی که برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها مهم هستند، برای این اسپیکر در نظر گرفته نشده است. همچنین با هر بار شارژ، حدودا ۱۲ ساعت شما را همراهی می‌کند.

 

سخن آخر

تا اینجا بهترین اسپیکرهای دارای قابلیت اتصال به میکروفون را بررسی کردیم؛ همانطور که دیدید هر یک از این اسپیکرها ویژگی‌‌های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از آن‌ها مناسب استفاده در فضاهای اداری و برخی دیگر مناسب استفاده در امور سرگرمی هستند. در‌نهایت، انتخاب گزینه مناسب تنها با توجه به نیاز‌های شما قابل انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید