اخبار فنآوری, محصولات جدید

لپ‌تاپ گیمینگ MSI تایتان ۱۸ پرو با پردازنده قدرتمند رایزن ۹ ۷۹۴۵HX3D معرفی شد

تراشه گرافیکی RTX 4090 این دستگاه قدرتمند را همراهی می‌کند.

MSI تایتان ۱۸ پرو رایزن ادیشن معرفی شده و دارای پردازنده AMD Ryzen 9 7945HX3D همراه با مشخصات درجه‌یک است که در ادامه قصد معرفی آن‌ها را داریم.

به گزارش «MyDrivers»، لپ‌تاپ گیمینگ پرچم‌دار تایتان ۱۸ پرو MSI تمرکز بر ارائه عملکرد پیشرفته از طریق پلتفرم Dragon Range AMD است.

باوجود اینکه رایزن ۹ ۷۹۴۵HX3D یکی از قدرتمندترین CPUهای موجود در بازار است، کاربران چندان از آن استقبال نکرده‌اند.

تنها لپ‌تاپ مجهز به این پردازنده ROG SCAR 17 X3D ایسوس است که اولین لپ‌تاپی بود که از فناوری ۳D V-Cache در خانواده Dragon Range استفاده کرد اما به‌ نظر می‌رسد MSI با تایتان ۱۸ پرو قصد دارد استفاده از این فناوری را گسترش دهد.

لپ تاپ گیمینگ-سرای تل

دیگر مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ تایتان ۱۸ پرو Ryzen Edition

MSI چندین مدل Titan 18 برای مصرف‌کنندگان عرضه کرده است که تفاوت‌هایی در آن‌ها وجود دارد؛ مثلاً Titan 18 HX پردازنده Core i9-14900HX اینتل دارد اما جدیدترین Titan 18 Pro Ryzen روی ادغام بهترین سخت‌‌افزارها تمرکز دارد. پردازنده AMD Ryzen 9 7945HX3D پیکربندی ۱۶ هسته‌ای و ۳۲ رشته‌ای دارد که در چیدمان CCD دوگانه پیاده‌سازی شده است. همچنین دارای فرکانس بوست ۵٫۴ گیگاهرتز با ۵۵W+ TDP است که از فناوری ۳D V-Cache بهره می‌برد؛ ازاین‌رو، تایتان ۱۸ پرو احتمالاً عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

تایتان ۱۸ پرو با پردازنده گرافیکی RTX 4090 انویدیا عرضه می‌شود. در زمینه صفحه‌نمایش، این لپ‌تاپ قدرتمند یک پنل ۱۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد. تایتان ۱۸ پرو رایزن ادیشن دارای نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و پوشش DCI-P3 است؛ بنابراین هنگام اجرای بازی‌ها، بهترین کیفیت را برای گیمرها تضمین می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ-سرای تل

از نظر اتصال، این لپ‌تاپ ۲ پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C و چندین رابط USB 3.2 دیگر نیز دارد. تنها نقطه ضعفش این است که پلتفرم AMD از USB4 یا Thunderbolt 4 پشتیبانی نمی‌کند؛ به این دلیل ممکن است برخی کاربران را ناامید کند. از لحاظ قیمت، Titan 18 Pro Ryzen Edition با ۲۱,۹۹۹ یوآن (حدود ۳,۰۵۰ دلار) به فروش می‌رسد. در‌حال‌حاضر در بازارهای چین لیست شده است. فعلاً خبری از عرضه جهانی این دستگاه وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید