اخبار فنآوری, محصولات جدید

ظاهراً تقاضا برای گلکسی رینگ سامسونگ فراتر از انتظار بوده است

گلکسی رینگ-سرای تل
تقاضای فراوان برای گلکسی رینگ باعث شد تا سامسونگ میزان تولیدات این حلقه‌ی هوشمند را افزایش دهد.

تقاضا برای گلکسی رینگ ، اولین حلقه‌ی هوشمند سامسونگ، بسیار فراتر از پیش‌بینی‌های این شرکت بوده است. کاربران از چند هفته‌ی گذشته حلقه‌ی هوشمند سامسونگ را پیش‌خرید کرده‌اند و اکنون نیز گلکسی رینگ وارد فروشگاه‌ها شده است.

سامسونگ باتوجه‌به پیش‌بینی‌هایی که درباره‌ی میزان استقبال از گلکسی رینگ می‌کرد، تعداد محدودی از این محصول را تولید کرد؛ اما گزارش جدیدی از کره جنوبی نشان می دهد که سامسونگ میزان تولید گلکسی رینگ را افزایش چشمگیری داده است.

گزارش رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهد که سامسونگ در ابتدا قصد داشت تنها ۴۰۰٬۰۰۰ دستگاه گلکسی رینگ را تولید کند؛ اما به‌‌‌دلیل استقبال زیاد خریداران، اکنون ۶۰۰٬۰۰۰ دستگاه را به تولیدات اولیه‌ی خود افزوده است؛ بنابراین، تعداد گلکسی رینگ‌های سامسونگ به یک‌میلیون رسیده است.

گلکسی رینگ در تمام بازارها ازجمله بازار چین با استقبال فراوان مواجه شد. تقاضای زیاد برای اولین حلقه‌ی هوشمند سامسونگ می‌تواند میزان فروش آن را افزایش دهد. اگر سامسونگ موفق شود یک‌میلیون دستگاه گلکسی رینگ را بفروشد، این تعداد به تعداد حلقه‌های هوشمندی نزدیک خواهد بود که اورا (Oura) از سال ۲۰۱۷ تاکنون فروخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید