اخبار فنآوری, تکنولوژی, محصولات جدید

شیائومی میکس فلیپ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگر بیرونی ۴ اینچی معرفی شد

شیائومی میکس فیلیپ-سرای تل
نمایشگر بیرونی ۴٫۰۱ اینچی این دستگاه در بخش دستگاه‌های تاشو صدفی بزرگ‌ترین محسوب می‌شود.

شیائومی امروز با برگزاری رویدادی از محصولات جدیدش رونمایی کرد. گوشی تاشوی شیائومی میکس فلیپ یکی از این دستگاه‌هاست که در برابر گلکسی زد فلیپ ۶ و اوپو فایند N3 فلیپ قرار می‌گیرد.

مشخصات شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فیلیپ-سرای تل

نمایشگر داخلی و اصلی شیائومی میکس فلیپ ۶٫۸۶ اینچ است و وضوح ۱٫۵K، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت را ارائه می‌کند. این دستگاه با وزن ۱۹۲ گرمی و ضخامت ۱۵٫۹۹ میلی‌متری خود، روی دکمه پاور یک اسکنر اثر انگشت دارد.

نمایشگر بیرونی دستگاه نیز ۴٫۰۱ اینچی است که در این بخش بزرگ‌ترین محسوب می‌شود. اطراف این نمایشگر که وضوح ۱٫۵K و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت دارد، حاشیه‌های متقارنی دیده می‌شوند.

نمایشگر دوم دستگاه دارای یک گوشی و میکروفون اختصاصی است که باوجود آن‌ها، کاربران برای پاسخ به تماس‌هایشان نیازی ندارند گوشی را باز کنند.

روی پنل پشتی شیائومی میکس فلیپ دو دوربین با برند لایکا وجود دارد: یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با امکان زوم ۲ برابری. در بالای نمایشگر داخلی نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

از نظر مشخصات داخلی، گوشی تاشوی شیائومی از چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد و حداکثر دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر‌ساعتی آنکه از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند نیز وظیفه تأمین انرژی گوشی را دارد.

نهایتاً از نظر نرم‌افزاری نیز این دستگاه سیستم‌عامل HyperOS مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

شیائومی میکس فیلیپ-سرای تل

قیمت و زمان عرضه

شیائومی میکس فیلیپ-سرای تل

شیائومی میکس فلیپ در رنگ‌های سفید، بنفش و مشکی در دسترس است. قیمت این گوشی برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی از حدود ۸۲۵ دلار آغاز می‌شود. مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت حدودی ۸۹۴ دلار عرضه خواهد شد و نهایتاً نسخه دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی، حدود ۱۰۰۵ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید