اخبار فنآوری, محصولات جدید

سامسونگ تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را اعلام کرد

Samsung-Galaxy-zfold6-سرای تل
رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ تیرماه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

سامسونگ بالاخره تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد بعدی‌اش را اعلام کرد. این رویداد که در آن از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی می‌شود، در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیرماه) در پاریس، فرانسه برگزار خواهد شد.

 

سامسونگ با انتشار ویدیویی کوتاه که یک محصول تاشو را به نمایش می‌گذارد، تاریخ برگزاری گلکسی آنپکد بعدی را اعلام کرده است. سامسونگ همچنین با انتشار مطلبی در وب سایتش ، از ادغام هوش مصنوعی گلکسی AI با جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی زد و همچنین اکوسیستم خود خبر داده است. البته علاوه‌بر نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ، باید منتظر معرفی کامل گلکسی رینگ هم در این رویداد باشیم.

طبق شایعات، گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ پیشرفت‌های کمی نسبت به نسل قبلی‌شان خواهند داشت. برای مثال گلکسی زد فلیپ ۶ به باتری بزرگ‌تری مجهز می‌شود و یا اینکه طراحی گلکسی زد فولد ۶ کمی دستخوش تغییر خواهد شد.

همان‌طور که گفتیم، انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد بعدی‌اش از اولین حلقه هوشمندش هم به‌طور کامل رونمایی کند. کره‌ای‌ها در ماه‌های گذشته اطلاعاتی درباره گلکسی رینگ منتشر کرده‌اند و حتی آن را به نمایش گذاشته‌اند، بااین‌حال هنوز مشخصات کامل و قیمت آن مشخص نشده است.

در کنار این محصولات، سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد بعدی‌اش از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش هم رونمایی خواهد کرد. امسال احتمالاً باید منتظر معرفی گلکسی واچ ۷ اولترا هم باشیم.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ چهارشنبه، ۲۰ تیرماه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در وب‌سایت سامسونگ و همچنین کانال یوتوب آن به‌طور زنده پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید