اخبار فنآوری, سخت افزار

خرید مک با مشاوره رایگان اپل

خرید مک با مشاوره رایگان اپل

خرید مک با مشاوره رایگان اپل

اپل صفحه ای را در وب سایت خود راه اندازی کرده که به کاربران کمک می کند انتخاب دقیقی داشته باشند.

این صفحه با عنوان ( Help Me Choose ) ابتدا از کاربران چندین سؤال مهم می‌پرسد و سپس به آن‌ها دستگاهی را بر اساس نیازهایشان پیشنهاد می‌کند.

 

 

شرکت اپل صفحه جدیدی را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده است که در زمینه انتخاب بهترین کامپیوتر مک به کاربران مشاوره می‌دهد. این صفحه با عنوان  ( Help Me Choose ) ابتدا از کاربران چند سؤال می‌کند و سپس به آن‌ها گزینه‌ای پیشنهاد می‌کند که به بهترین وجه ممکن پاسخ‌گوی نیازهایشان باشد. با کمک این وب‌سایت می‌توانید خرید مک را با کمک اپل انجام دهید.

 

اپل در صفحه   Help Me Choose  سوالاتی از کاربران می‌کند، این سوالات شامل نحوه استفاده روزانه از مک، نیاز به قابلیت حمل دستگاه، استفاده از لوازم جانبی و بودجه می‌شود. پس از تعیین‌کردن تمام موارد، دستگاه یا دستگاه‌های پیشنهادی به کاربر نمایش داده می‌شود.

 

خرید مک با مشاوره اپل

خرید مک با مشاوره رایگان اپل

خرید مک با مشاوره رایگان اپل

کاربری استفاده نیز از سوالات مهم اپل است، سوالات این بخش شامل استفاده سیستم برای طراحی، گرافیک، خانگی،شرکت و…می باشد. علاوه‌براین، درمورد بودجه نیز گزینه‌های مختلفی وجود دارد که از ۱۰۰۰ دلار تا بیش از ۳۵۰۰ دلار را پوشش می‌دهد.

 

شما می توانید سیستم اخصاصی و سفارشی خو را نیز سفارش دهید، اپل این گزینه را در اختیار کاربران قرار داده که با توجه به نیاز سخت افزاری و نرم افزاری شما بخش های مختلف سخت افزار اپل را برای کاربر شخصی سازی و سفارشی کند . اپل در الگوریتم پیشنهاد مک خود تمام این عوامل را در نظر می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید