محصولات جدید, مقایسه محصولات

تفاوت هدفون و ایرپاد چیست ؟ هرکدام چه کاربردی دارند؟

هدفون، ایرپاد،هنزفری

 

کار اصلی هر دو یکی است اما مورد استفاده آن ها  بسیار متفاوت

هدفون و ایرپاد در نگاه اول، تفاوت‌های بسیاری زیادی دارند و مهم‌ترین چیزی که مسیر آن‌ها را از هم جدا می‌کند، طراحی و شکل ظاهری آن‌ها است. هدفون‌ها معمولاً دو گوشی بزرگ دارند و دور یا روی گوش قرار می‌گیرند. به‌همین‌ترتیب هدفون برای کسانی که به‌صورت حرفه‌ای آهنگ گوش می‌دهند یا تولید محتوا و آهنگسازی را به‌عنوان حرفه خود دنبال می‌کنند، انتخاب منطقی‌تری محسوب می‌شود.

همچنین کودکان یا نوجوانان علاقه بیشتری به هدفون های بزرگ و رنگی دارند، از نظر آن ها هدفون ها حذاب تر هستند.

 

ایرپادز ها برای عموم کاربران مناسب‌تر هستند. این نوع هندزفری‌ها با کیس شارژ مخصوص محسوب می‌شوند و به‌همین‌ترتیب با یک بار شارژ، می‌توانند تا ساعت‌ها موزیک پخش کنند. همچنین برای مقایسه هدفون و هندزفری بلوتوثی، باید گفت که هندزفری بلوتوثی به‌دلیل برخورداری از میکروفن چندگانه صدا را بهتر انتقال می‌دهند و برای داشتن قابلیت مکالمه مناسب، باید به‌جای هدفون سراغ هدست بروید.

 

حمل‌و‌نقل ایرپادز ها  نسبت ‌به هدفون‌ها راحت‌تر است و می‌توانید حین ورزش، مسافرت و گشت ‌و‌گذار از آن با سهولت بیشتری استفاده کنید، حتی ایرپاد های این ایر یا داخل گوش انقدر کوچک و خوب طرای شده است خیلی از افراد متوجه ایرپاد شما نمیشوند و این برای افراد مختلفی یک معیار عالی برای انتخاب محسوب میشود.

به‌طور کلی اما هدفون‌ها کیفیت صدای بهتر و حرفه‌ای‌تری را ارائه می‌دهند؛ هرچند نمونه‌های اقتصادی هدفون‌ها نیز روانه بازار شده تا با بودجه معقولی بتوانید این نوع گجت‌ها را نیز تهیه کنید، اما شاید آن کیفیت صدای مورد انتظار را به شما ندهند.

 

 

مهم‌ترین فاکتوربرای انتخاب هدفون یا ایرپاد چیست ؟

مهم ترین معیار برای انتخاب نیاز کاربران است، از آنجایی که هر مدل برای یک منظور و کاربرد طراحی شده است و همه چیز تخصصی تر از آن است که خیلی ها تصور می کنند، پس از نیازاین سلیقه شماست گه تعیین کننده است.

شما میتوانید با حضور در سرای تل انواع مختلف هدفون، ایرپاد،هنزفرزی را تست کنید و پس از مشاوره با مشاوران و کارشناسان سرای تل یک انتخاب هوشمند و درست داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید