اخبار فنآوری, سخت افزار

باتری آیفون ۱۶ احتمالاً تا ۱۰ درصد تراکم انرژی بالاتری خواهد داشت

اپل احتمالاً تغییرات جذابی در باتری آیفون ۱۶ اعمال خواهد کرد.

یکی از انتقاداتی که به گوشی‌های اپل وارد می‌شود، باتری نه‌چندان قدرتمند آن است؛ بنابراین اپل در آیفون‌های اخیر تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده و باتری‌های قدرتمندی در این دستگاه‌ها به‌ کار گرفته است. بااین‌حال کوپرتینویی‌ها قصد دارند در این زمینه بازهم بهتر عمل کنند. گویا باتری آیفون ۱۶ بهبودهایی خواهد کرد. باتری آیفون نسل بعد احتمالاً بدنه فلزی دارد و تراکم انرژی بیشتری خواهد داشت.

 

تحلیلگر معروفی به نام «مینگ چی کو» در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، مدعی شده اپل در کنار حفظ محدودیت‌های ایمنی و رعایت الزامات مقررات جدید اتحادیه اروپا با استفاده از بدنه فولادی ضدزنگ برای باتری آیفون، تراکم سلولی ۵ تا ۱۰ درصد بالاتر را امکان‌پذیر می‌کند. تصاویر ادعایی از باتری آیفون ۱۶ پرو با بدنه فلزی اخیراً به بیرون درز کرده بود و پیش‌بینی می‌شود اپل برای ساده‌سازی تعویض باتری آیفون ۱۶ نیز برنامه‌هایی دارد.

باطری آیفون 16-سرای تل

فناوری جدید اپل برای تعویض راحت‌تر باتری در آیفون ۱۶

قانون جدید اتحادیه اروپا سازندگان گوشی‌های هوشمند را ملزم می‌کند مطمئن شوند باتری‌ها را می‌توان با ابزارهایی ساده تعویض کرد. اپل قصد دارد با استفاده از فناوری جداسازی چسب القایی الکتریکی به این هدف دست یابد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از ولتاژ پایین برق استفاده کنند و به‌سرعت باتری را خارج کنند. پیش‌بینی می‌شود این روش جدید تعویض باتری حداقل در یکی از مدل‌های سری آیفون ۱۶ وجود داشته باشد. این فناوری سال آینده می‌تواند به تمام نسخه‌های آیفون ۱۷ راه یابد.

باید منتظر ماند و دید هرکدام از گوشی‌های سری آیفون ۱۶ چقدر ظرفیت باتری خواهند داشت و می‌توانند مدت خوبی شارژ را نگه دارند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید