آموزش و دانلود

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون

اتصال گوشی سامسونگ به تلوزیون

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون

گزینه بی سیم یک راه آسان برای اتصال تلفن سامسونگ به تلویزیون است. معمولاً باید به Wi-Fi دسترسی داشته باشید، مگر اینکه برنامه داده نامحدودی داشته باشید. با تلفن های فعلی سامسونگ، می توانید از دو ویژگی داخلی با Smart View و Wi-Fi Direct استفاده کنید. البته در در دستگاه های قدیمی تر، Smart View نامیده می شود.

 

قبل از استفاده از این ویژگی‌ها، مطمئن شوید که تلویزیون شما «هوشمند» است و دارای ویژگی انعکاس صفحه است.

 

  1. ۱٫ با Smart View گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنید

ابتدا Smart View را پیدا کنید

یافتن دستگاه جدید

یافتن دستگاه جدید

شما می توانید از طریق تنظیمات یا قسمت دسترسی سریع این کار را انجام دهید،  برای دسترسی به برنامه Smart View، انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا به نوار اعلان گوشی سامسونگ خود دسترسی پیدا کنید. در پانل دسترسی سریع برای Smart View نگاه کنید. اگر هم این گزینه را نمی بینید؟ با استفاده از ابزار جستجو در گوشی هوشمند خود می توانید آن را پیدا کنید.

 

تلوزیون خود را مشاهده و انتخاب کنید

هنگامی که تلفن هوشمند و تلویزیون خود به یک شبکه متصل هستند، روی نماد Smart View ضربه بزنید. به صفحه جدید یک لحظه فرصت دهید تا بارگیری شود، و لیستی از دستگاه های موجود را که می توانید با تلفن خود جفت کنید، مشاهده خواهید کرد.

مشاهده دستگاه تلوزیون شما در جستجو

مشاهده دستگاه تلوزیون شما در جستجو

به تلویزیون وصل شوید

هنگامی که تلویزیون خود را در لیست پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید تا اتصال شروع شود. هر فرمانی را که روی صفحه ظاهر می شود دنبال کنید. اگر می‌خواهید نسبت تصویر را تغییر دهید، اعلان‌ها را مخفی کنید یا مطمئن شوید تلفنتان بیدار می‌ماند، روی منوی ۳ نقطه ضربه بزنید تا به تنظیمات Smart View دسترسی پیدا کنید.

 

 

۲ .  گوشی سامسونگ را با Wi-Fi Direct به تلویزیون وصل کنید

 

  • به تنظیمات دسترسی پیدا کنید
دسترسی به تنظیمات کانکش وای فای

دسترسی به تنظیمات کانکش وای فای

به تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید و روی بخش Connections ضربه بزنید. با این کار شبکه Wi-Fi و سایر گزینه های اتصال برای دستگاه شما بالا می رود.

 

  • اتصالات
اتصالات WiFi

اتصالات WiFi

از این منو روی قسمتی که Wi-Fi می گوید ضربه بزنید. اکنون صفحه جدیدی خواهید دید که شبکه فعلی شما را به همراه هر شبکه نزدیک نشان می دهد. مطمئن شوید که به شبکه مناسب متصل هستید و منوی ۳ نقطه را برای یافتن Wi-Fi مستقیم انتخاب کنید.

 

  • با Wi-Fi Direct وصل شوید
Wi Fi Direct

Wi Fi Direct

شما باید یک اسکرین شات مشابه تصویر زیر به همراه لیستی از دستگاه هایی که می توانید با تلفن خود به آنها متصل شوید، مشاهده کنید. تلویزیون خود را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید تا فرآیند اتصال آغاز شود.

 

 

۳ . نحوه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با HDMI

 

برای انجام این روش باید یک آداپتور USB به HDMI خریداری کنید. اگر گوشی سامسونگ قدیمی دارید، مطمئن شوید که کابل آن از نوع USC مشابه کابل شارژ شما باشد.

هنگامی که کابل را گرفتید، یک سر آن را به تلفن خود وصل کنید و انتهای HDMI را به پورت HDMI تلویزیون خود وصل کنید. ورودی تلویزیون خود را طوری تغییر دهید که با پورت HDMI که استفاده کرده اید مطابقت داشته باشد و باید صفحه نمایش خود را به صورت آینه ای روی صفحه ببینید.

 

 

انجام بازی موبایلی با تلویزیون

 

اتصال تلفن هوشمند سامسونگ به تلویزیون دنیایی از امکانات بازی را باز می کند و یک تجربه بازی پیشرفته و همه جانبه را در صفحه نمایش بزرگتر ارائه می دهد. گیمرها با استفاده از ویژگی‌های انعکاسی یا اتصال صفحه نمایش مانند Smart View یا Samsung DeX، می‌توانند گیم‌پلی موبایل خود را روی یک تلویزیون های سازگار نمایش دهند. این ادغام انتقال یکپارچه از صفحه نمایش گوشی کوچکتر به صفحه نمایش تلویزیون گسترده را امکان پذیر می کند و جلوه های بصری بهبود یافته و محیط بازی جذاب تری را ارائه می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید